کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9171 | مشاهده و دانلود: 738418644 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316528 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

۷ لپ‌تاپ برای۷ سلیقه متفاوت

لپ تاپ

این روزها با این همه گزینه‌های مختلفی که برای انتخاب در بازار وجود دارد، تصمیم‌گیری برای خرید یک لپ‌ تاپ خوب، واقعا کار مشکلی است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، به همین دلیل در این مطلب، مجموعه ای متشکل از هفت لپ تاپ مختلف بازار از ۱۱ تا ۱۵ اینچی از تولید کنندگان مختلف را با هم مقایسه کرده ایم تا خوانندگان بتوانند مطابق با سلیقه و نیاز خود یکی از آنها را برای خرید انتخاب کنند.

بوک ایر ۱۳ اینچی اپل
لپ تاپ Macbook Air همیشه یکی از باریک ترین و سبک ترین لپ تاپ های جهان بوده است. مدل های امسال مک بوک ایر از این امتیاز برخوردارند که زمان دوام شارژدهی باتریشان به ۵ / ۱۸ ساعت ارتقا و همزمان قیمت شان هم کاهش یافته است. شاید مدل فعلی ایر به قدرتمندی مدل های پیشین نباشد، اما کیفیت خوب صفحه نمایش و پاسخگویی خوب صفحه کلید، ماوس و تاچ پدشان استفاده از آن را بسیار لذت بخش کرده است.

مشخصات: پردازنده اینتل Core i5-4250U با سرعت سیکل ساعت ۳ / ۱ گیگاهرتزی، ۴ گیگابایت حافظه رم، ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره داده، کارت گرافیک HD Graphics 5000 اینتل، فاقد گرداننده (درایو) نوری لوح فشرده، صفحه نمایش ۳ / ۱۳ اینچی LCD با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۹۰۰ پیکسل، سیستم عامل OS X 10.8، اندازه ابعاد ۱۷ در ۳۲۵ در ۲۲۷ میلی متر با وزن ۴ / ۱ کیلوگرم، مصرف برق در حالت آماده (استندبای) صفر وات، بیکاری ۸ وات و فعالیت ۲۳ وات.

سری ۷ کرونوس سامسونگ
همه چیز در لپ تاپ Samsung Series 7 Chronos به درستی گرد هم آمده است. به پردازنده پرقدرت چهارهسته ای quad – core سری Core i7 مجهز بوده، تراشه گرافیکی اختصاصی عالی داشته، از یک صفحه نمایش با حساسیت ده انگشت صفحه لمسی کامل بهره برده و از زمان دوام شارژ ۵ / ۹ ساعته باتری در لپ تاپ های ۱۵ اینچی برخوردار است.

مشخصات: پردازنده ۴ / ۴ گیگاهرتزی اینتل Core i7- 3635QM ، حافظه رم ۸ گیگابایت، فضای ذخیره دیسک سخت یک ترابایتی، گرافیک رادئون HD 8870 شرکت AMD با حافظه مستقل ۲ گیگابایتی، فاقد گرداننده نوری، صفحه نمایش LCD با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ فول اچ دی در اندازه ۶ / ۱۵ اینچی، سیستم عامل ۶۴ بیتی ویندوز ۸ و اندازه ابعاد بدنه ۲۳ در ۳۷۶ در ۲۵۰ میلی متر، وزن ۵ / ۲ کیلوگرم و مصرف برق حالت آماده یک وات، بیکاری ۱۷ وات.

ام. اس. آی CX61
یک لپ تاپ خوب با قیمتی متعادل که مناسب بازیخورها ساخته شده است. لپ تاپ MSI CX61 به پردازنده اینتل چهار هسته ای مجهز است و از چیپ ست گرافیکی ۲ گیگابایتی Geforce Nvidia GT 645M که تجربه بازی خوری قابل رقابتی را به آن می بخشد، نیز بهره برده است.

مشخصات: پردازنده Core i7-3630QM با سرعت ۴ / ۲ گیگاهرتزی، حافظه رم ۸ گیگابایت، دیسک سخت یک ترابایتی، گرافیک ۲ گیگابایتی، فاقد گرداننده لوح فشرده، صفحه نمایش ۶ / ۱۵ اینچی LCD با رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸، سیستم عامل ۶۴ بیتی ویندوز ۸، اندازه ابعاد ۳۷ در ۳۸۳ در ۲۵۰ میلی متر با وزن ۴ / ۲ کیلوگرم، مصرف برق حالت آماده یک وات، ۱۸ وات بیکاری و فعال ۷۵ وات.

کروم بوک C7 ایسر
ارزان ترین و با ارزش ترین لپ تاپ مورد مقایسه در این گروه است. با آن که سیستم عامل کروم (Chrom OS) از نظر تطبیق پذیری به هیچ عنوان با ویندوز ۸ قابل مقایسه نیست، اما قیمت ارزانش جای هیچ بحث و تردیدی را باقی نمی گذارد. لپ تاپ Acer C7 Chromebook به دلیل داشتن دیسک سخت ۳۲۰ گیگابایتی که فضای بیشتری را برای ذخیره سازی محتوای رسانه ای در اختیار شما می گذارد و کارایی بهتری از همه کروم بوک های مشابه بازار دارد. گرچه زمان دوام شارژ دهی آن چنگی به دل نمی زند، اما اگر شما بودجه محدودی دارید C7 بهترین گزینه انتخاب برای شماست.

مشخصات: پردازنده سلرون ۸۴۷ اینتل ۱ / ۱ گیگاهرتزی، رم ۲ گیگابایتی، فضای ذخیره دیسک سخت ۳۲۰ گیگابایتی، گرافیک اینتل HD Graphics 2000، صفحه نمایش ۶ / ۱۱ اینچی LCD، سیستم عامل کروم OS، اندازه ابعاد ۲۷ در ۲۸۵ در ۲۰۲ میلی متر و وزن ۴ / ۱ کیلوگرمی، مصرف برق حالت آماده ۷ / ۱ واتی، ۱۵ وات در بیکاری و حالت فعال ۲۳۳ وات.

آیدیاپد یوگا ۱۳ لنووو
شما براحتی می توانید صفحه نمایش لپ تاپ Lenovo IdeaPad Yoga 13 را به پشت صفحه کلیدش خم کرده و آن را مانند رایانه لوحه ای (تبلت) به کار ببرید. البته ممکن است کمی طول بکشد تا به حس بودن دکمه های صفحه کلید زیر انگشتان دستتان در این حالت عادت کنید. پردازنده اینتل Core i5 و رم ۸ گیگابایتی سرعت خوبی به این لپ تاپ بخشیده است. زمان دوام شارژ دهی باتری آن ۵ / ۷ ساعت است که بد به نظر نمی رسد.

مشخصات: پردازنده Core i5-3317U اینتل ۷ / ۱ گیگاهرتزی، رم ۸ گیگابایتی، فضای ذخیره داده وضع جامد ۱۲۸ گیگابایتی، گرافیک اینتل HD Graphics 4000، صفحه نمایش LCD صفحه لمسی ۳ / ۱۳ اینچی با رزولوشن ۱۶۰۰ در ۹۰۰ پیکسل، سیستم عامل ویندوز ۸ از نوع ۶۴ بیتی، اندازه ابعاد ۱۷ در ۳۳۳ در ۲۲۴ میلی متر با وزن ۵ / ۱ کیلوگرم، مصرف برق صفر وات در حالت آماده، ۱۲ وات بیکار و ۲۸ وات فعال.

ایسوس ویوو بوک S200
صفحه نمایش کم نور Asus VivoBook S200 ابتدا کمی موجب ناامیدی خریدار خواهد شد، اما پاسخگویی خوب لمس صفحه نمایش آن، بقدری تاثیرگذار است که مشکل اول را از یاد ببرید و ویندوز ۸ روی آن به روانی اجرا می شود. صفحه نمایش آن کوچک هست، اما همین موضوع باعث شده تا براحتی در کیف جا بگیرد و حمل و نقل آن آسان باشد. قدرت پردازنده Core i3 آن نیز آنقدر کارایی و قدرت به آن بخشیده که از آن گزینه انتخابی با ارزش ساخته است.

مشخصات: پردازنده ۸ / ۱ گیگاهرتزی اینتل Core i3-3217U ، ۴ گیگابایت رم، دیسک سخت ۵۰۰ گیگابایتی، گرافیک اینتل HD Graphics 4000، صفحه نمایش LCD صفحه لمسی ۶ / ۱۱ اینچی با رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل، سیستم عامل ۶۴ بیتی ویندوز ۸، اندازه ابعاد ۲۲ در ۳۰۳ در ۲۰۰ میلی متر با وزن ۴ / ۱ کیلوگرم، مصرف صفر وات در حالت آماده، ۱۲ وات در بیکاری و ۲۰ وات در حالت فعال.

لپ تاپ دل XPS 12
می توان گفت که Dell XPS 12 ترکیب دلپذیری از لپ تاپ ـ تبلت های امروزی است. صفحه نمایش ۵ / ۱۲ اینچی آن که رزولوشن فول HD 1080p دارد داخل قابش می چرخد و به شکل تبلت درمی آید. همچنین از فضای ذخیره و کارایی درخور طراحی برجسته اش نیز برخوردار است. شما هیچ کجا لپ تاپ ترکیبی را که از چنین ترکیب موزونی برخوردار باشد، نمی توانید بیابید.

مشخصات: پردازنده چهار هسته ای ۹ / ۱ گیگاهرتزی Core i7-3517U اینتل، ۸ گیگابایت رم، فضای ذخیره وضعیت جامد ۲۵۶ گیگابایتی، گرافیک اینتل HD Graphics 4000، صفحه نمایش LCD با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ در اندازه ۵ / ۱۲ اینچی، سیستم عامل ۶۴ بیتی ویندوز ۸، اندازه ابعاد بدنه ۲۰ در ۳۱۷ در ۲۱۴ میلی متر با وزن ۵ / ۱ کیلوگرم، مصرف برق یک وات در حالت آماده، بیکار ۱۲ وات و فعال ۳۴ وات.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 17064 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/07/09 تعداد مشاهده: 2194
سافت گذر